Praktiske informationer

Omklædning:
De hold som overnatter på skolen, skal også klæde om der. Hold der overnatter på campingpladsen, skal klæde om på pladsen. Der vil være reserveret 2 omklædningsrum i klubhuset, som kan bruges af campister.  De hold der tager hjem mellem spilledagene, vil få anvist omklædningsrum i klubhuset.

Vask af spilledragt
Ønsker jeres hold at få vasket spilletøjet med lørdag og søndag henviser vi til
Fredericia Møntvask,  Gothersgade 47, 7000 Fredericia.

Ankomst med tog.
For hold som ankommer med tog til Fredericia og indkvarteres på Skansevejens skole, Treldevejens skole eller Erritsø Centralskole vil der køre shuttle-bus fra Banegården til skolerne, fredag mellem kl. 16.00 – 18.00.
Meddel gerne tidpunkt for jeres ankomst til sek@madsbypigecup.dk senest den 1. juni kl. 18.00. Så giver vi busserne besked om jeres ankomst.

Shuttle-bus
For hold, som indkvarteres på Skansevejens skole, Treldevejens Skole og Erritsø Centralskole vil der køre gratis busser mellem skolerne og Madsby under hele stævnet.
Fredag fra kl. 16.30 – 22.00
Lørdag fra kl. 06.20 – 22.00
Søndag fra kl. 06.30 – 22.00

T-shirts
Ved ankomst udleveres årets Madsby Pige Cup T-shirts til deltagerne.
Dette sker ved check inn ved stævnekontoret, hvor I ligeledes får udleveret deltagerarmbånd samt lidt overraskelser.

Præmieoverrækkelse
Efterhånden som holdene bliver slået ud af turneringen vil der løbende være medalje/præmieoverrækkelse på klubhusets balkon.
Der er medaljer til alle deltagene samt personlige præmier til nummer et og to i hvert niveau.
Der er maksimum 10 præmier til 5-mandshold, 14 præmier til 8- mands hold og 16 præmier til 11 mandshold.
Ha’ jeres klubsang parat!

Vimpler
Der er tradition for at klubber bytter vimpler, når de er til sommerstævner. Husk derfor at medbringe vimpler fra jeres klub. Holdenes kan udveksle vimpler ved dommerens lodtrækning.

Bolde til opvarmning
Husk selv at medbringe bolde til opvarmning

Deltagerarmbånd:
Deltagerkortene udleveres som armbånd ved check in til stævnet. Der findes 4 forskellige deltagerkort. Disse skal bæres under hele stævnet – også i kampene.

A og B- kort dækker overnatning fredag og lørdag nat.
C-kort dækker overnatning lørdag nat.
A-kort dækker samtlige måltider fra fredag aften til søndag middag.
B-kort dækker samtlige måltider fra lørdag morgen til søndag middag
C-kort dækker samtlige måltider fra lørdag aften til søndag middag.
D-kort dækker stævnedeltagelse uden overnatning og måltider.

Såfremt man har bestilt for få deltagerkort, kan disse købes på https://madsbypigecup.nemtilmeld.dk/

Bespisning:
Alle måltider serveres i “Det store madtelt” i Madsby.

Fredag:
kl. 17.30 – 19.30
Aftensmad – (A-kort)

Lørdag:
07.00 – 09.00. Morgenmad (A og B-kort)
11.00 – 14.00: Frokost A og B-kort)
17.30 – 19.30: Aftensmad (A – B – C-kort)

Søndag:
07.00 – 09.00: Morgenmad (A – B – C-kort)
11.00 -13.00: Udlevering af sandwich (A – B – C kort)